עדכונים

* הועלה PrankStars עונה 1 פרק 1
* הועלה
So Random עונה 1 פרקים 5+6
* הועלה המכשפים מווברלי פלייס עונה 4 פרק 15
* הועלה ANT Farm עונה 1 פרקים 5+6

--

תאריכי הפרקים הבאים :

Shake It Up עונה 1 פרק 19 שודר ב-10 ביולי
בייג טיים ראש עונה 2 פרק 19 ישודר ב-23 ביולי
המכשפים מווברלי פלייס עונה 4 פרק 16 ישודר ב-24 ביולי
ANT FARM עונה 1 פרק 7 ישודר ב-29 ביולי
So Random עונה 1 פרק 7 ישודר ב-29 ביולי

ויקטוריוס עונה 2 פרק 6 ישודר ב-30 ביולי
לפי ויקיפדיה הפרק הבא באיי קארלי יהיה באוגוסט 2011

--

- לחיצה על רשומות קודמות(צד שמאל למטה) ותגיעו לתכנים שפורסמו בתאריכים ישנים.

- ניתן גם להשתמש בחיפוש(חפש בבלוג זה).

יום שבת, 18 ביוני 2011

הורדה | Shake It Up עונה 1 פרק 17 *720P*


Shake.It.Up.S01E17.Vatalihootsit.It.Up.720p.WEB-DL.DD5.1.AAC2.0.H264-SURFER

http://www.megaupload.com/?d=SZLHWW0D

תהנו !!!

7 תגובות:

  1. לידור מה הקטע? כל הזמן זה עושה לי בעיות בתוכנית וקופץ לי לסוף

    השבמחק
  2. ^ אתה היחידי שאומר את זה , כנראה שיש אצלך איזה שהיא בעייה במחשב(?) , הפעלת עם VLC ? במידה וכן ועדין זה לא עובד.. אז אין לי מושג כבר מה לענות..

    השבמחק
  3. מה זה VLC? זו תוכנה? אני לא מכיר זה עשה לי את זה בפרק 3 ו9 וזה באסה כי הם נראו פרקים טובים

    השבמחק
  4. ^ כן , VLC זאת התוכנה הכי טובה להפעיל קבצים..ו-HD כמובן. הנה הורדה :

    http://garr.dl.sourceforge.net/project/vlc/1.1.10/win32/vlc-1.1.10-win32.exe

    צריך לעבוד לך חלק , מקווה שיעבוד.

    :)

    השבמחק
  5. אתה יכול להעלות את כל העונה זה ממש דחוף ? (:

    השבמחק
  6. אתה יכול להעלות הורדה של הפרק של ספיישל גוד לאק צ'ארלי עם תרגום ???אם כן אז תודה תודה תודה !!!

    השבמחק