עדכונים

* הועלה PrankStars עונה 1 פרק 1
* הועלה
So Random עונה 1 פרקים 5+6
* הועלה המכשפים מווברלי פלייס עונה 4 פרק 15
* הועלה ANT Farm עונה 1 פרקים 5+6

--

תאריכי הפרקים הבאים :

Shake It Up עונה 1 פרק 19 שודר ב-10 ביולי
בייג טיים ראש עונה 2 פרק 19 ישודר ב-23 ביולי
המכשפים מווברלי פלייס עונה 4 פרק 16 ישודר ב-24 ביולי
ANT FARM עונה 1 פרק 7 ישודר ב-29 ביולי
So Random עונה 1 פרק 7 ישודר ב-29 ביולי

ויקטוריוס עונה 2 פרק 6 ישודר ב-30 ביולי
לפי ויקיפדיה הפרק הבא באיי קארלי יהיה באוגוסט 2011

--

- לחיצה על רשומות קודמות(צד שמאל למטה) ותגיעו לתכנים שפורסמו בתאריכים ישנים.

- ניתן גם להשתמש בחיפוש(חפש בבלוג זה).

יום שלישי, 12 ביולי 2011

האתר עדין ממשיך בפעילות !!

בזמן האחרון אין פעילות בבלוג מכיוון שהקבוצה שמשחררת גרסאות 720P בחופשה..
בקרוב הכל יתעדכן..


:)

11 תגובות:

  1. אין סיכוי שאתה מביא לא גרסת 720P ? אני חייבת לראות את הפרקים החדשים !

    השבמחק
  2. יש מלא דברים שכבר אמורים להיות באתר תעלה

    השבמחק
  3. לא מש משנה עם זה 720P, יש מלא דברים שכבר צריכים להיות פה אם אתה מעדכן .
    הפרק החדש של Big Time Rush
    3 הפרקים האחרונים של Kickin It
    והפרק האחרון של Supah Ninjas

    השבמחק
  4. אני מסכים אם התגובה מלמעלה זה כאילו אתה בכלל לא נכנס לאתר ומסתכל על דברים תעלה השארתי מילון תגובות ולא הגבת עליהם

    השבמחק
  5. אני הגעתי לבלוג הזה לפני שבוע בערך ונידהמתי מהכמות של הפרקים שיש לך פה, זה אחלה אתר ואתה צריך להעריך את העניין שאתה אולי היחיד ברשת שכל הפרקים שיש לו באתר טובים ושאפשר להוריד אותם.
    תשמור על הזכות הזאת.. כי ממש נהיה משעמם להיכנס לבלוג ולא לראות שום דבר חדש.

    השבמחק
  6. אם אתה לא מעלה את הפרק החדש של ביג טיים ראש אני רוצח אותך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  7. אחי, אני עדיין צריך אותו בשביל הפרקים של הסדרות האחרות.. אז קח לינק לצפייה ישירה :

    http://www.megavideo.com/?d=MP20565W

    השבמחק
  8. גועלל נפש, חוצפה..
    אתה רוצה לשמור על כמות האנשים שנכנסים לאתר הזה או שאתה לא רוצה ?!
    כבר הורדתי את הפרקים האחרונים של כל מיני סדרות שאתה לא העלת מאתרי אינטרנט בחו''ל .
    מעפן .

    השבמחק
  9. אני רואה בכל מיני מקומות, וזה האתר האהוב עלי כי יש פה הכל ומהר..
    אין לי תלונות אבל אני רוצה להגיד לך כל הכבוד :)
    אגב לדעתי ANT farm זה סדרה לא טובה, אני לא ממליצה עלייה...

    השבמחק
  10. http://mileymagic2.blogspot.com/
    יש באתר הזה פרקים מעודכנים :)

    השבמחק
  11. מי זה מחבר האתר הזה
    http://mileymagic2.blogspot.com/

    השבמחק