עדכונים

* הועלה PrankStars עונה 1 פרק 1
* הועלה
So Random עונה 1 פרקים 5+6
* הועלה המכשפים מווברלי פלייס עונה 4 פרק 15
* הועלה ANT Farm עונה 1 פרקים 5+6

--

תאריכי הפרקים הבאים :

Shake It Up עונה 1 פרק 19 שודר ב-10 ביולי
בייג טיים ראש עונה 2 פרק 19 ישודר ב-23 ביולי
המכשפים מווברלי פלייס עונה 4 פרק 16 ישודר ב-24 ביולי
ANT FARM עונה 1 פרק 7 ישודר ב-29 ביולי
So Random עונה 1 פרק 7 ישודר ב-29 ביולי

ויקטוריוס עונה 2 פרק 6 ישודר ב-30 ביולי
לפי ויקיפדיה הפרק הבא באיי קארלי יהיה באוגוסט 2011

--

- לחיצה על רשומות קודמות(צד שמאל למטה) ותגיעו לתכנים שפורסמו בתאריכים ישנים.

- ניתן גם להשתמש בחיפוש(חפש בבלוג זה).

יום ראשון, 10 באפריל 2011

ויקטוריוס עונה 2 *720P*



ויקטוריוס היא תוכנית סיטקום אמריקאית בכיכובה של ויקטוריה ג'סטיס ועוד הרבה שחקנים מוכשרים , הסדרה נוצרה
על ידי דן שניידר(המופע של אמנדה , איי קארלי , דרייק וג'וש , זואי 101).

כל הפרקים באיכות HD720P ! צפייה באיכות גבוהה !



פרק 1
http://www.megaupload.com/?d=T3ZOJN8L

פרק 2 ישודר ב-16 באפריל

פרק 3 ישודר ב-22 באפריל

פרק 4 ישודר ב-30 באפריל


אוהבים את הסדרה ? תגיבו כדי שאני ימשיך להעלות את הפרקים החדשים שיצאו !

קרדיט לי על העלאות הפרקים לרשת !


קבצי HD מפעילים עם התוכנה VLC


הסדרה ללא תרגום !

21 תגובות:

  1. תוווודה רבה

    השבמחק
  2. ייוואאוו תעלה עוד ובבקשה עם תרגום:)!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  3. ^ להעלות אני ממשיך.. אבל תרגום אין ברשת

    השבמחק
  4. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  5. יש לי תרגום לכל עונה 2...
    :| תרגמתי בעצמי את הפרקים...
    לקחתי תרגום באנגלית ותרגמתי את זה בעברית...
    זה לוקח שעות לתרגם פרק אחד אבל התרגום שאני תרגמתי הוא לכזה הכי טוב שיכול להיות יש כתוביות שהן מתייסותת לבת ואז בכתוביות כתוב כמו,, "אתה הולך לסרט?" במקום "את הולכת לסרט?"

    אני יכול לעלות לכם את התרגום שלי אבל תקחוו בחשבון שהתרגום לא כזה טוב :O

    השבמחק
  6. למה זה לא מגה וידאו?!
    אני לא יודעת איך להשתמש במגה אופלואד!! :(
    תנסו להעלות במגה וידאו בבקשה כי אני כ"כ רוצה לראות את הסרטים והסדרות האלה... :)

    השבמחק
  7. ^ זה קבצי HD - במגה וידאו זה לא עובד.

    תורידי מ-MU , את צריכה לחכות 30 שניות ואז ללחוץ על Regular Download וזה יוריד לך את הפרק.

    :)

    השבמחק
  8. תודה :]
    ממש עזרת לי.. :)

    השבמחק
  9. תודה :) אבל את/ה יכול/ה להוסיף עוד פרקים אני ממש אוהבת את הסדרה ואני לא רוצה לחכות עד שיוסיפו אני סקרנית חח פליזזזז תוסיפו :P

    השבמחק
  10. תשים את התרגום בבקשה! :)

    השבמחק
  11. חן
    את יכולה להעלות את התרגום???

    השבמחק
  12. כן אתה יכול לנסות להעלות את התרגום?

    השבמחק
  13. בלעדיי לאתר הזה!..
    העלתי לכם את התרגום שלי לקח לי איזה כמה שעות לתרגם פרק אחד! תנסו להבין כמה שאתם יכולים :)
    אז הנה:
    http://f2h.nana10.co.il/cz42fjoxqz

    למי שיש איזושהי בעיה יכול לפנות אליי פה אנסה לעזור לו :).

    השבמחק
    תשובות
    1. חווולה עלללל ויקטוריוס לוביו לובי לוביו וניראה לי שאת חננההה חחחח חנני

      מחק
  14. אהה שכחתי להגיד לכם שאם הכתוביות שלכם הפוכות
    אז תגידו לי אני יעלה את זה בצורה הפוכהה

    השבמחק
  15. אני בכלל לא מצליחה לראות את הפרק זה שם לי סתם תוכנות שאפילו לא קשורות לזה :(

    השבמחק
  16. נכון אנונימי זה כלכך נכון גם לי זה עושה ככה

    השבמחק
  17. תורידו תוכנה שתומכת בHD כמו divx, avsplayer
    למרות שאני חושב שגם Media player תומכת אבל אלו ממומלצות למעלה

    השבמחק
  18. תודה לרבה תעלו עוד פרקים עונה 2 פרקים מלאים תודההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

    השבמחק
  19. זה לא עובדד?!זה נותן לי תמונה שבכלל לא קשורה

    השבמחק