עדכונים

* הועלה PrankStars עונה 1 פרק 1
* הועלה
So Random עונה 1 פרקים 5+6
* הועלה המכשפים מווברלי פלייס עונה 4 פרק 15
* הועלה ANT Farm עונה 1 פרקים 5+6

--

תאריכי הפרקים הבאים :

Shake It Up עונה 1 פרק 19 שודר ב-10 ביולי
בייג טיים ראש עונה 2 פרק 19 ישודר ב-23 ביולי
המכשפים מווברלי פלייס עונה 4 פרק 16 ישודר ב-24 ביולי
ANT FARM עונה 1 פרק 7 ישודר ב-29 ביולי
So Random עונה 1 פרק 7 ישודר ב-29 ביולי

ויקטוריוס עונה 2 פרק 6 ישודר ב-30 ביולי
לפי ויקיפדיה הפרק הבא באיי קארלי יהיה באוגוסט 2011

--

- לחיצה על רשומות קודמות(צד שמאל למטה) ותגיעו לתכנים שפורסמו בתאריכים ישנים.

- ניתן גם להשתמש בחיפוש(חפש בבלוג זה).

יום רביעי, 27 באפריל 2011

Supah Ninjas **סדרה חדשה מניקולודיאון** עונה 1 *720P*


Supah Ninjas **סדרה חדשה מניקולודיאון**

הסדרה סובבת מייק פוקאנאגה , הדמות הראשית - וחבריו אוון ואמנדה. אחרי מות סבו של מייק הוא מקבל מכתב מיוחד וזה מוביל אותו לגלות שהוא מגיע משורה ארוכה של נינג'ות , עם אוון ואחר כך אמנדה הם מובלים לעולם לחימת הפשע והם נלחמים כקבוצת "Supah Ninjas (סופה נינג'ס) , החבורה מתאמנת עם הולוגרמה של סבא של מייק. פרק הפיילוט של הסדרה שודר ב-17 בינואר 2011 ואחר כך הפסיקה הסדרה , הסדרה חזרה לשידורים ב-16 באפריל והיא משודרת בימי שבת בחו''ל.

כל הפרקים באיכות HD720P - צפייה באיכות גבוהה !!!

הורדה :

פרק 1
http://www.megaupload.com/?d=FPOZU1HT

פרק 2
http://www.megaupload.com/?d=Y63Q93JP

פרק 3
http://www.megaupload.com/?d=BZAP2YB7


פרק 4
http://www.megaupload.com/?d=AXJJBIE0


פרק 5 ישודר ב-7 במאי


סדרה חדשה מבית ניקולודיאון - סדרה מעולה , ממליץ לכולם לצפות :)

סיסמא לחילוץ :
tvshowsdownloadil

תהנו חברה !!

7 תגובות:

  1. לידור כבר היה ה7 במאי מזמן מתי תעלה?

    השבמחק
  2. לפי חישובים אם זה משודר כל שבת אמורים להיות מלא פרקים למה אתה לא מעלה אני כבר רואה שהרבה זמן אתה לא מעלה דברים הגעתי בביג טיים ראש עונה 2 ל-big time prom ועכשיו אין לי כבר מה להוריד תעלה פרקים יאללה!!!!!!!!

    השבמחק
  3. פרק 3 לא עובד לי ראיתי את הפרק הראשון ואהבתי ועכשיו אני מוריד את השני אבל כשניסיתי להוריד זה לא עבד לי זה העביר אותי מהחלון של ה"רגולר דאוונלווד" "לפרמיום דאוונלווד" מה אני אמור לעשות?

    השבמחק
  4. אתה לא מגיב לתגובות של אחרים יש לי מלא העיות ואתה לא מגיב (אותו אחד שכתב את השלושה הראשונים)

    השבמחק
  5. העליתי את הפרקים ממזמן..איך שהם יוצאים אני מעלה. תסתכלו בדף הראשי :
    http://tvshowsdownloadil.blogspot.com/

    ותלחצו למטה על 'רשומות קודמות' כדי להגיע לדפים הקודמים.. יש כבר 8 פרקים חח..

    יש לכם גם חיפוש מצד ימין.. פשוט תרשמו שמה supah ninjas.. או כמו שאמרתי למעלה תחפשו בדפים הקודמים.

    בדקתי כרגע את פרק 3 והוא עובד מצוין , תנסה לעשות רענן כמה פעמים ולהוריד , או שתוריד בשעות הבוקר. זה עובד טוב מאוד.

    :)

    השבמחק
  6. איך מורידים? איפה לוחצים?

    השבמחק
  7. לידור אתה מלך אבל אתה יכול להעלות תסדרות לצפייה ישירה גם?וגם אם תוכל להשתדל למצוא מי שיתרגם זה יהיה סופר אדיר!!!!!!!!

    השבמחק