עדכונים

* הועלה PrankStars עונה 1 פרק 1
* הועלה
So Random עונה 1 פרקים 5+6
* הועלה המכשפים מווברלי פלייס עונה 4 פרק 15
* הועלה ANT Farm עונה 1 פרקים 5+6

--

תאריכי הפרקים הבאים :

Shake It Up עונה 1 פרק 19 שודר ב-10 ביולי
בייג טיים ראש עונה 2 פרק 19 ישודר ב-23 ביולי
המכשפים מווברלי פלייס עונה 4 פרק 16 ישודר ב-24 ביולי
ANT FARM עונה 1 פרק 7 ישודר ב-29 ביולי
So Random עונה 1 פרק 7 ישודר ב-29 ביולי

ויקטוריוס עונה 2 פרק 6 ישודר ב-30 ביולי
לפי ויקיפדיה הפרק הבא באיי קארלי יהיה באוגוסט 2011

--

- לחיצה על רשומות קודמות(צד שמאל למטה) ותגיעו לתכנים שפורסמו בתאריכים ישנים.

- ניתן גם להשתמש בחיפוש(חפש בבלוג זה).

יום ראשון, 10 באפריל 2011

החיים היפים - הסרט 2011 !!!



זאק וקודי מקבלים אפשרות להשתתף בפרויקט מיוחד לתאומים, פרויקט אשר מסתיים ב"לחבר" אותם לחושים, למחשבות ולרגשות של האדם השני.
הניסוי עוזר לבנים להכיר ולהבין יותר טוב אחד את השני, אך בנוסף גורר אותם לסכנה.


הורדה :

The.Suite.Life.Movie.2011.HDTV.Xvid-SER
http://www.megaupload.com/?d=9QBPQQTR
או
http://www.fileflyer.com/view/mrDNxAs

* הסרט ניתן לפרסום , זה לא סרט קולנוע , זה סרט מבית היוצר של ערוץ דיסני , ששודר בערוץ דיסני ביום שישי האחרון(25 במרץ).

* הסרט ללא תרגום !

* תהנו !!!

16 תגובות:

  1. מתי זה שודר לא שמעתי כלום!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  2. זה שודר בחו''ל ב-25 במרץ

    השבמחק
  3. מה זה שווה בלי תרגום לא מבינים כלום

    השבמחק
  4. בבקשה תעלה עם תרגום:):):):):)

    השבמחק
  5. אין תרגום ברשת חברה.. במידה ויהיה אני אעלה.. אבל כרגע אין

    השבמחק
  6. אני ניסיתי להוריד את הסרט ולא יכולים !!
    אבל מתי זה שודר לא ראיתי

    השבמחק
  7. ^ אפשר להוריד , הלינקים עובדים.

    הסרט שודר רק בחו''ל בתאריך ה-25 במרץ

    השבמחק
  8. אז כנראה לי זה לא עובד !!!!!

    השבמחק
  9. מתי זה ישודר כאן בארץ?

    השבמחק
  10. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  11. ^^ אין לי מושג למה לא עובד לך , אני רואה בחשבון שלי ויש מלא הורדות. הלינקים תקינים ועובדים.

    ^ אין כרגע מידע האם זה ישודר.. במידה וכן אני אעדכן.

    השבמחק
  12. אני גם לא יודעת למה זה לא מוריד לי
    אז תנסי לבדוק כי אני רוצה לראות !

    השבמחק
  13. שמעו הסרט ישודר בארץ ביום חמישי הקרוב

    השבמחק
  14. יש לי כתוביות לזה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  15. תעלה עם תרגוווווום יאלה כולם מחכים נכון ?!?!
    כשתעלה אז כולם יכנסו י'כשול !
    תקשיב אני בן - 25 והילדים שלי רוצים לראות ואני לא יכול לקנות להם את הדיסק אז אם אתה לא מעלה ב- יומיים העלה אני אמצא אותך ואת אמא שלך ואני יפוצץ אותך ברור....?!?!
    יאאלה תעלה י'מוגבל דפוק בן כלב..

    השבמחק
  16. סתם צחקתי !!!!!! חחחח...

    מתי אתה מעלה עם תרגום ?
    אל תיקח ללב !
    אני סתם צוחקת כי משעמםם לי מאוד ! חחח..

    השבמחק