עדכונים

* הועלה PrankStars עונה 1 פרק 1
* הועלה
So Random עונה 1 פרקים 5+6
* הועלה המכשפים מווברלי פלייס עונה 4 פרק 15
* הועלה ANT Farm עונה 1 פרקים 5+6

--

תאריכי הפרקים הבאים :

Shake It Up עונה 1 פרק 19 שודר ב-10 ביולי
בייג טיים ראש עונה 2 פרק 19 ישודר ב-23 ביולי
המכשפים מווברלי פלייס עונה 4 פרק 16 ישודר ב-24 ביולי
ANT FARM עונה 1 פרק 7 ישודר ב-29 ביולי
So Random עונה 1 פרק 7 ישודר ב-29 ביולי

ויקטוריוס עונה 2 פרק 6 ישודר ב-30 ביולי
לפי ויקיפדיה הפרק הבא באיי קארלי יהיה באוגוסט 2011

--

- לחיצה על רשומות קודמות(צד שמאל למטה) ותגיעו לתכנים שפורסמו בתאריכים ישנים.

- ניתן גם להשתמש בחיפוש(חפש בבלוג זה).

יום שני, 11 באפריל 2011

סרט חדש מבית היוצר של דיסני !!!



Lemonade Mouth ( לימונדה פה - בפרוש חופשי..)

Lemonade Mouth סרט מבית היוצר של דיסני המבוסס על הספר באותו השם , הסרט מספר על חמישה אנשים מבית ספר תיכון הנפגשים בריתוק ובסופו של דבר מקימים להקה על מנת להתגבר על מאבקים מבית ספר. הסרט ישודר ב-15 באפריל(שישי) בערוץ דיסני חו''ל.


טריילר :
http://www.youtube.com/watch?v=Gf9yLGyVzvo


במידה והסרט יצא לרשת אני כמובן יעלה אותו פה.. :)

8 תגובות:

  1. מתי יהיה את הסרט לצפייה ישירה?

    השבמחק
  2. נווווווו אני רוצה לראות אותו!!!!!!
    מתי הוא יהיה לצפייה ישירה???

    השבמחק
  3. הוא כבר שודר בערוץ דיסני יאלללה

    השבמחק
  4. כן אני יודע שהוא כבר שודר , פרסמתי את ההודעה הזאת לפני שזה שודר.. יש לי את הסרט מוקלט בממיר אצלי.. לא יוצא לי לראות אותו חח

    השבמחק
  5. לידור תוכל אולי לצלם מהממיר או להעלות את הסרט עם תרגום ??
    תודה רבה אם כן (:

    השבמחק
  6. ^ היי , אין לי אפשרות להעביר מהממיר למחשב.. : /

    השבמחק
  7. מכורהלערוץדיסני28 באוגוסט 2011 בשעה 7:46

    סרט מדהים :)

    השבמחק
  8. חחח זה ישן

    השבמחק