עדכונים

* הועלה PrankStars עונה 1 פרק 1
* הועלה
So Random עונה 1 פרקים 5+6
* הועלה המכשפים מווברלי פלייס עונה 4 פרק 15
* הועלה ANT Farm עונה 1 פרקים 5+6

--

תאריכי הפרקים הבאים :

Shake It Up עונה 1 פרק 19 שודר ב-10 ביולי
בייג טיים ראש עונה 2 פרק 19 ישודר ב-23 ביולי
המכשפים מווברלי פלייס עונה 4 פרק 16 ישודר ב-24 ביולי
ANT FARM עונה 1 פרק 7 ישודר ב-29 ביולי
So Random עונה 1 פרק 7 ישודר ב-29 ביולי

ויקטוריוס עונה 2 פרק 6 ישודר ב-30 ביולי
לפי ויקיפדיה הפרק הבא באיי קארלי יהיה באוגוסט 2011

--

- לחיצה על רשומות קודמות(צד שמאל למטה) ותגיעו לתכנים שפורסמו בתאריכים ישנים.

- ניתן גם להשתמש בחיפוש(חפש בבלוג זה).

יום חמישי, 28 באפריל 2011

מידע לגבי העונה השלישית והחדשה של תנו לסוני צ'אנס !!

שמה של העונה השלישית שונה מ-Sonny with a Chance ל-So Random , דמי לובאטו לא תחזור לעונה השלישית , היא עכשיו מתמקדת בקריירת המוזיקה שלה. העונה החדשה צפויה להעלות לשידור בחודש יוני(2011) , במידה ויהיה עוד עדכונים אני יעדכן בהמשך..

6 תגובות:

  1. קודם כל תודה על כל ההשקעה והעלאות וסליחה שאני סוטה מהנושא אבל זה הנושא הראשון כאן אז החלטתי להוסיף לכאן.
    בכ"מ
    מה דעתך על הסדרה החדשה שהביאו לניק ישראל "בית אנוביס" לא יותר מידי מרגש אבל נחמד למי שאוהב על-טבעי ומסתורין ואמורה מתישהו במהלך השנה לצאת עונה שנייה. אני ראיתי והיה נחמד אולי תרצה לעלות אותה? ושוב סליחה על התקיעה של ההודעה הזו
    ותודה =)

    השבמחק
  2. ראיתי את הפרקים הראשונים ב-TV.. אחרי זה הפסקתי.. זאת סדרה בסדר כזאת.. לא להיט , סבירה. אולי אני יעלה אותה בהמשך אחרי שסדרה אחרת תגמר.

    בקרוב מתחילה סדרת קומדיה חדשה בדיסני חו''ל , אני יפרסם פרטים בהמשך.. כנראה שאותה אני יעלה.

    השבמחק
  3. תודה זה כיף שאפשר למצאו כל כך הרבה סדרות "כיפיות" במקום מרוכז אחד (אותו האנונימי מקודם)

    השבמחק
  4. מתי כבר תפרסם פרטים אני לא מצליח לצאת מהאתר הזה הוא פתוח כל הזמן אני מוריד כל מה שיש (איזה סוף מוזר היה לביג טיים פרום)

    השבמחק
  5. פרטים על העונה השלישית ? ^

    היא נקראת SO RANDOM וממספרים אותה כעונה ראשונה. שודרו 2 פרקים וכמובן שהעליתי אותם :

    פרק 1
    http://tvshowsdownloadil.blogspot.com/2011/06/so-random-1-1-720p-6-7.html

    פרק 2
    http://tvshowsdownloadil.blogspot.com/2011/06/so-random-1-2-720p.html

    --

    בקשר לביג טיים ראש , רשום למעלה בעדכונים שהפרק הבא 018) ישודר ב-25 ביוני.

    השבמחק
  6. היי לידור בדיוק פתחתי בלוג אבל אני לא יודע איך להעלות קישורים לבלוג שלי אתה יכול לעזור לי?

    השבמחק